Identyfikacja wizualna nie tylko dla dużych miast?

Mogłoby się wydawać, że promowanie miasta za pomocą spójnej identyfikacji wizualnej i uważanie miasta za markę (produkt, który można sprzedać) ma prawo bytu tylko w dużych miastach. Jednak tak nie jest. Dowodem na to jest wiele, bardzo ciekawych marek w postaci małych miast czy nawet wiosek, szczególnie w Europie Zachodniej, USA czy Kanadzie.

W Polsce coraz więcej władz samorządowych dostrzega jak dobrym produktem może być każde miejsce, a szczególnie te, które ma odpowiednie walory, aby je wypromować, a następnie sprzedać. Władze te budowanie marki miasta rozpoczynają od stworzenia spójnej identyfikacji wizualnej.

W ramach pracy dyplomowej (licencjackiej) postanowiłem stworzyć spójną identyfikację wizualną mojego małego miasta – Radymno, oraz zaproponowałem w jaki sposób miasto może być promowane, aby było uważane za dobrą markę.

logoRadymno copy-01

1

 

pełna prezentacja: http://bit.ly/13pZ1ID

autor: Tobiasz Kryczyński

blog: http://brandingmiejsc.wordpress.com/